Thursday, October 7, 2010

Working overtime

Oh my godness!!
See what time while Im writing this post.
4.32 am.
*claps!!!
Im still awake in front my sewing machine!
To b honest, Im so sick of these things. But hell yeah, I have to keep struggling.
And see?
Im still blogging! LOL~

Oooh~ my eyes are so bluuuur. And my back is so weary.
It means IM SO SLEEPY!!!
And I want to SLEEP!!
But I CANT!
The deadline is this coming monday.
So sad to said so.

I hate working overtime. (Ooh~ please!! Who do!?)

Anw, I have a story to share.
My friend has been misunderstand her mom for a long time.
But thanks God that now, he realized that all his mom did is for his goodness.
What Im gonna say is,

" Dear werewolf,
None of any mom in this earth dont love her son.
When a woman become mom, they will be the best woman ever.
And sure she know how to educate her child and what's the best for her child.
Sometimes when she scold u, and u oppose back, dont u understand that she feel more sad than u?
U know why?
At that time she might think she has failed as a mother.
No matter whose fault, trust her that she try to b a better mother.
Even if she's not, trust that she has do her best.
The most difficult occupation is be a MOTHER.
Well, sometimes what we want might not the best for us.
And yeah, what've we got in this life is certainly the best."

Oooh!
Moomiii~ Miss u so!!
*sobs~
T.T

1 comment:

  1. Ibu memang sering memarahiku..
    Ibu memang sering menyuruhku..
    Ibu memang sering membuatku bosan dengan doanya yg selalu diajarkan kepadaku..
    Sering Ibu melarangku melakukan hal-hal favoritku..
    Ketika ada jajanan favoritku hampir setiap kali ibu bilang bahwa uangnya tidak ada, padahal aku tahu dilemarinya ada puluhan uang ratusan ribu dan emas-emas yg ber-gram2..
    Ibu memang sering membuatku malu didepan teman-temanku karena menangis ketika melepas kepergianku untuk bekerja jauh dari dia.
    Ibu memang selalu bertanya mengenai wanita yg aku taksir, bahkan Ibu pernah menungguiku ketika aku telpon-telponan dengan pacarku..
    Pernah Ibu bilang bahwa aku belum waktunya untuk berpacaran, bahkan menyuruhku untuk memilih "Sekolah atau Pacaran?"
    Pernah aku balik membentak ibu dan pernah pula aku kabur ketika ibu menyuruhku..
    Ibu tidak menyayangiku, begitu pikirku suatu saat..

    Tapi aku sadar bahwa ibu lebih menyayangiku dari apapun bahkan dari emas dan kain kesayangannya serta beberapa rumah dan tanah yg ia kumpulkan dari dulu..

    Aku yakin kita akan bertemu lagi IBU..Miss u so!!


    Sudahkah hari ini kita bilang, "Aku sayang Ibu"??

    ReplyDelete